Politica de livrare
1. Firma de curierat
Toate comenzile sunt livrate prin intermediul firmei de curierat Cargus, care garantează o livrare rapidă și în siguranță a produselor comandate.
2. Termenul de livrare
Termenul estimat de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la expedierea coletului. Vă vom informa printr-un email de confirmare atunci când comanda dumneavoastră a fost trimisă, iar curierul va livra produsul la adresa furnizată.
3. Taxa de transport
• 15 lei pentru comenzile cu o valoare mai mică de 499 lei pentru opțiunea "Livrare la EasyBox-SAMEDAY".
• 15 lei pentru comenzile cu o valoare mai mică de 499 lei pentru opțiunea "Livrare la EasyBox-Cargus".
• 20 lei pentru comenzile cu o valoare mai mică de 499 lei pentru opțiunea "Livrare la domiciliu-Cargus".
• Gratuit pentru comenzile care depășesc valoarea de 499 lei.
Taxa de transport este calculată automat în momentul finalizării comenzii, iar valoarea totală va fi afișată înainte de confirmarea comenzii.
4. Livrarea
Livrarea se va face la adresa furnizată de dumneavoastră la plasarea comenzii. Este important să verificați corectitudinea informațiilor (adresă, număr de telefon) pentru a evita eventualele întârzieri sau erori de livrare.
5. Modificarea adresei de livrare
Dacă doriți să modificați adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil, înainte ca comanda să fie expediată. După expedierea coletului, modificările nu mai pot fi realizate.
6. Urmărirea comenzii
După expedierea comenzii, veți primi un email cu numărul de urmărire AWB, prin care veți putea monitoriza statusul livrării coletului dumneavoastră pe site-ul Cargus.
7. Întârzierea livrării
În cazul în care livrarea întâmpină întârzieri, vă vom informa imediat prin email sau telefonic. Totodată, recomandăm să păstrați numărul AWB pentru a verifica statusul comenzii.
8. Probleme la livrare
Dacă întâmpinați orice problemă în procesul de livrare (ex. produsul este deteriorat, comanda nu a ajuns la timp sau nu corespunde), vă rugăm să ne contactați în termen de 48 de ore de la livrarea coletului pentru a găsi o soluție rapidă.
În cazul unui refuz de livrare sau al unui produs returnat, taxele de transport nu vor fi returnate, iar eventualele costuri de retur vor fi suportate de către client.
9. Livrare internațională
În prezent, livrarea este disponibilă doar în România. Livrările internaționale nu sunt disponibile.
Acestea sunt termenii noștri de livrare, și ne străduim să asigurăm un proces rapid și eficient pentru toți clienții noștri. Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați!